Wednesday, October 3, 2007

Дахиж очихгүй

Өнөөдөр би аав ээж дүүтэйгээ дэлгүүр орсон. Ээж дүү хоёр эмнэлгээсээ салхилахаар гарч ирсэн юм. Дэлгүүрээс би ундаа, бас машин авахуулсан. Дүү бамбарууш авахуулсан. Би дэлгүүрийн өөрөө явдаг шатан дээр унаад толгойгоо хагалчихсан. Тэр үедээ би аймаар айж бас өвдсөн. Гэхдээ дараа нь гайгүй болчихсон. Дэлгүүр дотор явж байсан нэг эгч бид нарт тусласан. Дэлгүүр дотор байсан эмийн сангаас боолт бас эм авж миний толгойг боож өгсөн. Эмээр арчихад их хорссон. Миний толгойг жижигхэн хагарсан байна гэсэн. Аав дүүг тэвэрчихээд намайг барьж явалгүй шатан дээр унагаачихсан, гэхдээ би аавдаа уурлаагүй. Би тэр дэлгүүрт дахиж очихгүй, аймаар санагдаад байна. Миний машин надад их таалагдсан, би орондоо унтахдаа аваад унтана. Маргааш намайг цэцэрлэгтээ явахгүй гэсэн, яагаад гэвэл толгойгоо хагалцан болохоор. Гоё доо, гэртээ машинаараа тоглоно доо...

No comments: