Thursday, October 11, 2007

Өнгө заасан

Өнөөдөр багш цэцэрлэг дээр өнгө заасан. Улаан, ногоон гээд л өнгөнүүд байдаг даа. Гэхдээ би өмнө нь ээжээрээ бүх өнгөнүүдийг заалгачихсан байсан болохоор багштай хамт ангийнхандаа өнгө заасан. Манай ангийнхан бүгдээрээ өнгө мэддэггүй юм байлээ. Би 10 өнгө мэднэ, улаан, ногоон, хөх, цэнхэр, хар, шар, цагаан, улбар шар, бор, саарал. Бас тоонуудыг яллгаж чадна, гэхдээ тоолж мэддэггүй юм. Гэхдээ тавын доторхи юмыг тоолохгүй хараад хэд байгааг нь хэлчихдэг, тэгэхээр ээж аав 2 намайг тоолж чадаж байна л гэж боддог байх. Дараа багш тоо заавал би бас хамт заана. Ээж надад зөндөө юм заадаг. Дараа би ангидаа сурсан дуу шүлгээ сонирхуулнаа.

3 comments:

Cаарал said...

Er hun! Telmen egch shigee huurhon blogtoi bolooroi gej yorooy.

Pearle Deppsu said...

hehe, harin tiin. Telmen egch bishee, uyiinh yum chin Telmen nz shigee sain bicheerei.

Za amjilt

jojo said...

Xuulgun duugiinxee blogt zochilsondoo bayartai bna. Ania ni udur bolgon orj bnaa